When: 10.03.2022., 2:00 PM – 3:30 PM CET
Description:
Svjedoci smo neizvjesnosti, kratkoročnog planiranja, novih poslovnih modela, promjena navika tržišta, nove logike i psihologije, ograničenja i novih sudionika u ekosustavu poslovnih događaja.
Radi sezonalnosti COVID-a većina poslovnih događaja odvija se u tri proljetna i tri jesenska mjeseca što stvara prilično veliku koncentraciju događaja u to vrijeme.
Neki organizatori vjeruju u offline događaje, neki u hibridne ili samo u virtualne – ova rasprava će nastojati dati uvid koji je način komunikacije preko poslovnih događaja najbolji i kako kratkoročno planirati i implementirati strategiju u neizvjesnim uvjetima.
Dvije godine smo u COVID-u, započele su inflacija i energetska kriza, promijenjene su navike tržišta, a možda uskoro kreće rat Rusije i Ukrajine koji može značajno utjecati na cijelo gospodarstvo. Sve će to dovesti do novih promjena i izazova na tržištu, možda i većih od onih koje je donijela financijska kriza 2008. / 2009. godine.
Kuda ide industrija poslovnih događaja koje koristimo kao dio komunikacijske strategije? Na webinaru će neki od vodećih komunikacijskih stručnjaka, organizatora i predstavnika event agencija nastojati dati odgovor na ovo pitanje.
Panelists:
- Vlatka Kamenić Jagodić – direktorica marketinga i korporativnih komunikacija, Grupa Končar
- Vesna Pritchard – direktorica, Globtour Event
- Damir Ciglar – direktor, Imago Ogilvy-a i predstavnik Dana komunikacija
- Boris Kovaček – suvlasnik, Peppermint i izvršni direktor, Weekend Media Festival
- Tom Gavazzi – direktor, Woom.zone
- Martina Pandžić Skoko – voditeljica posebnih projekata, MPR – moderatorica
Webinar će se održati na hrvatskom jeziku i besplatan je za sudjelovanje. Webinar se snima.